Obchodní podmínky

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme Vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, e-mailu, či písemně na naši adrese.

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, hmotnost, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.

Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze.

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka učiněná zákazníkem je zároveň kupní smlouvou. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím. Výše zálohy bude stanovena vzájemnou domluvou prodávajícího a kupujícího.
Veškeré osobní údaje vyplněné kupujícím jsou využívány pouze pro účely naplnění kupní smlouvy. Prodávající tyto údaje nevyužívá k žádným dalším účelům ani je neposkytne třetí osobě.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávku lze stornovat telefonicky či e-mailem, a to bez udání důvodu, pokud je stávající objednávka přijatá a zboží nebylo expedováno. Při stornování objednávky je potřeba uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby. V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodávající nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů s expedicí zboží. Je-li objednávka odeslána (oznámení přijde na e-mail), nelze už objednávku zrušit, ani provádět jakékoliv změny.

5) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY ZE STRANY PRODEJCE

V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny, nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat, nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt, nebo uvede na trh novou verzi produktu, popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

6) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží vám zašleme poštou jako Balík do ruky, Balík na poštu nebo prostřednictvím přepravní služby PPL. Platba je možná převodem na bankovní účet či na dobírku. Při objednávce nad 3000 Kč a platbě převodem na bankovní účet neplatíte poštovné. V případě objednávky nad 3000 Kč a platbě dobírkou, zaplatíte pouze dobírkový poplatek. Pravidlo poštovného zdarma platí pouze pro zásilky do České republiky. Způsob dopravy si zákazník vybírá ve třetím kroku objednávky. Je možno zvolit i osobní předání, to je však nutno dopředu domluvit e-mailem.

Je možné i zasílání na Slovensko prostřednictvím přepravce DPD. Všechny akce s poštovným zdarma platí pouze pro dodání po ČR.

Od září 2017 zavádíme též možnosti cenově výhodného odběru na pobočkách Uloženka. Pro vyzvednutí je možné použít několik desítek poboček v ČR a jedna v Bratislavě na Slovensku.

Ceny poštovného v rámci České republiky pro objednávky do 3000 Kč:

Doručenka - pobočky - 55 Kč
Přepravní služba PPL - 95 Kč
Česká pošta - Balík na poštu - 100 Kč
Česká pošta - Balík do ruky - 125 Kč

Ceny plateb v rámci České republiky:

Dobírka Doručenka - 12 Kč
Dobírka PPL - 30 Kč
Dobírka Česká pošta - 48 Kč - Poskytujeme pouze pro objednávky s vyšší hodnotou, než 500Kč
Platba převodem předem na bankovní účet číslo 2000347820/2010 - zdarma
Platba při osobním převzetí v hotovosti - zrušeno v souvislosti se zavedením EET. Omlouváme se všem zákazníkům, ale pro několik desítek hotovostních plateb ročně by bylo pořízení ekasy značně nerentabilní.

Ceny poštovného na Slovensko:

Přepravní služba DPD - dodání na Slovensko - 200 Kč

Ceny plateb na Slovensko:

Dobírka - 40 Kč - Poskytujeme pouze při objednávkách s vyšší hodnotou, než 500 Kč
Bankovní převod ze Slovenska na účet číslo CZ9420100000002000347820, swift: FIOBCZPPXXX - zdarma

Do Bratislavy umožňujeme doručení na pobočku doručenky ( adresa Nobelovo námestie 5, Bratislava) za cenu 55 Kč. Dobírka je v tomto případě za příplatek 12 Kč, převod předem je zdarma.

7) DODACÍ PODMÍNKY

Dodací lhůta je od 1-10 pracovních dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne a zásilka se prodávajícímu vrátí, bude prodávající zákazníka obratem kontaktovat. Pro opakované zaslání připočte prodávající k ceně poštovné a případně dobírku opakovaně v plné výši.

Nepřevezme-li si bezdůvodně zákazník objednané zboží, je povinen uhradit do 14 dnů na náš účet poštovné uvedené v objednávce. V opačném případě může být pohledávka předána k vymáhání.

8) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s výměnou nese v plné výši kupující.

9) REKLAMACE, ZÁRUKA A PRÁVA KUPUJÍCÍHO Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Přepravce za zboží během přepravy ručí, proto doporučujeme, aby si kupující vždy zásilku při přebírání od přepravce důkladně prohlédl, a v případě jejího poškození zásilku nepřebíral a ihned na místě sepsal s doručovatelem protokol o poškození.
I přes vysokou kvalitu výroby popruhů se zřídka stává, že se na popruzích vyskytnou designové chyby. Tyto chyby nemají vliv na pevnost popruhů. Pokud byste náhodou na námi dodaném popruhu nalezli chybu a nebyli si jisti jejím vlivem na pevnost popruhu, zašlete nám fotografii popruhu. Podle fotografie chybu posoudíme a v případě shledání jejího vlivu na pevnost popruhu Vám popruh zdarma vyměníme.

Na veškeré zboží lze uplatnit právo z vady po dobu 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak (dále jen jako "záruka"). Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) neodborným zacházením
d) nesprávným skladováním
e) poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí)
f) zboží bylo poškozeno živly
g) zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním
h) designové chyby nepevnostního charakteru na popruzích

Postup při uplatnění práva z vady věci (dále jen jako "reklamace"):

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

Náklady na poštovné do naší firmy hradí zákazník, náklady na poštovné k zákazníkovi hradí prodávající. Adresa pro zaslání reklamovaného zboží: Předměřická 354, Hradec Králové, PSČ 503 01. Vše dle zákona č. 89/2012.

10) ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY DO 14 DNŮ (Vrácení zboží)

Kupující má právo podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku (dále jen "NOZ") odstoupit od smlouvy do 14ti dnů od převzetí zboží, za předpokladu, že kupní smlouva byla uzavřena za použití prostředků komunikace na dálku. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v originálním obalu poslat nebo předat zpět podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14ti dnů od odstoupení od smlouvy. Zásilka musí obsahovat původní fakturu a číslo účtu, na který Vám budou vráceny finanční prostředky. Vracené zboží zašlete na adresu Předměřická 354, Hradec Králové, PSČ 503 01. Dle § 1832 odst. 1 NOZ, prodávající vrátí zákazníkovi odpovídající částku na účet nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, avšak ne dřív, než mu zákazník zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal (§ 1832 odst. 4 NOZ). Zákazník odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Při odstoupení od smlouvy má kupující právo na navrácení prostředků za dopravné pouze ve výši nejlevnějšího nabízeného způsobu dopravy. Poplatek za způsob platby se zákazníkovi nevrací.

Pro odstoupení od smlovy, můžete využít formulář.

Zboží, prosím, zasílejte pouze běžnou balíkovou službou, dobírku nepřijímáme. Vrácení peněz probíhá výhradně převodem na účet kupujícího. V případě dalšího nákupu u naší společnosti, může být částka ihned po vystavení započtena oproti nové faktuře u prodejce.

11) SLEVA PRO ČLENY ČAS

Registrovaní členové České asociace slackline mají nárok na slevu z nákupu ve výši 7%. Pro uplatnění slevy je nutno do poznámky v objednávce uvést "ČAS". V případě nároku bude sleva odečtena na faktuře.

Sleva nelze sčítat s jinými slevami a akcemi.

12) COOKIES

Aplikace obchodu používá pro svůj provoz Cookies. Používají se výhradně pro účely uzavření objednávky. Ukládaná data jsou: obsah košíku, časové pásmo, národní prostředí, jazyk. Používáním aplikace eshopu souhlasíte s ukádáním nezbytných Cookies.

13)MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.


Ondřej Kváš - lajny.cz
Předměřická 354
503 01 Hradec Králové

Tel.: +420 777 941990
IČO: 76554309

Subjekt zapsán jako fyzická osoba v Živnostenském rejstříku od 27.1.2010 pod číslem jednání OŽ/1188/2010/Víd/1009200/2
Úřad registrace: Magistrát města Hradec Králové